Osteopatia dla dorosłych

Leczenie osteopatyczne jest efektywne zarówno już przy widocznych objawach jak i w działaniu zapobiegawczym. Pomaga uwolnić napięcia i ograniczenia tkankowe w Twoim ciele zanim pojawią się dolegliwości! Często przed pojawieniem się finalnych symptomów możesz odczuwać napięcie mięśniowe lub dyskomfort w danym obszarze ciała, lecz w większości przypadków lekceważy się takie objawy.

Osteopatia, czyli leczenie manualne polega na pobudzaniu procesów samoleczenia poprzez usuwanie zaburzeń biomechanicznych organizmu. Osteopata bada i leczy za pomocą technik manualnych, sprawdzając funkcje tkanek pod kątem dysregulacji motoryczno nerwowej, wyczuwając różnice napięć, blokad, temperatury badanych części ciała.

Nie lekceważ urazów

Większość dorosłych przeżyło conamniej kilka urazów, których historia sięga czasami dzieciństwa. Uszkodzenia ignorowane przez lata odgrywają w zdrowiu istotną rolę doprowadzając do licznych dolegliwości. Napięcia i urazy nieleczone przez wiele lat, pozostawione bez leczenia są często przyczyną nieadekwatnie ciężkich obrażeń wywołanych zaledwie małym ruchem, czy niewielkim urazem. Dyskopatia lub zerwania więzadeł krzyżowych należą do długiej listy schorzeń. W takiej sytuacji, by leczenie przyniosło oczekiwany efekt, leczymy obecny uraz diagnozujemy i uwalniamy dawne przewlekle trwające w ciele napięcia.

Powszechne problemy leczone osteopatycznie

Dolegliwości bólowe kręgosłupa

Udar mózgu - Neuron Rehabilitacja

Kręgopochodne bóle i zawroty głowy