Rehabilitacja dzieci z zaburzeniami obszaru urogenitalnego i anorektalnego

Zaburzenia funkcjonalne obszaru miednicy u twojego dziecka mogły zostać nabyte lub mieć charakter wrodzony. Terapia pozwala rozpoznać i zastosować skuteczne strategie w leczeniu schorzeń w obrębie miednicy. Do zaburzeń takich należą

Rehabilitacja dzieci z zaburzeniami obszaru urogenitalnego i anorektalnego<br />

Objawy

Niewłaściwe zachowania w opróżniu pęcherza i jelit mogą w przyszłości przyczynić się do rozwoju poważnych dysfunkcji. Brudzenie bielizny, leniwy pęcherz, moczenie nocne czy też przysłowiowe „popuszczanie ze śmiechu” zaleca się leczyć metodami fizjoterapeutycznymi.
Nasi terapeuci ukończyli szereg wymagających szkoleń gwarantujących wiedzę i umiejętności na temat podłoża tych patologii by Twoja pociecha mogła robić co tylko chce bez przeszkód.
Podczas terapii analizowane są anatomiczne i mięśniowe deformacje w stopach. Terapeuta przedstawia i wskazuje odpowiedni sposób postępowania w poszczególnych wadach stóp. Podczas wizyty omówiona zostanie też kwestia związana z doborem obuwia.

Dysfunkcje dna miednicy

Wady rozwojowe (wrodzona atrezja odbytu)

Patologie funkcjonalne jelit i pęcherza; nietrzymanie moczu i stolca

Zaburzenia fazy gromadzenia oraz opróżniania pęcherza